زیبایی و سلامت

راهنمای کامل برای پاکسازی عمیق و بهبود زیبایی پوست

اسکرابر پوست

راهنمای کاربردی برای استفاده از اتو صورت

راهنمای کامل برای پاکسازی عمیق و بهبود زیبایی پوست

آیا به دنبال یک راهکار حرفه‌ای برای بهبود پوست صورت خود هستید؟ Skin Scrubbers یکی از ابداعات جدید در زمینه مراقبت از پوست است که به شما کمک می‌کند تا پوستی طراحی کنید که از درخشندگی، لطافت و سلامتی برخوردار باشد. در اینجا با ما همراه شوید تا اطلاعات جامعی در مورد این لایه بردار به دست آورید.

Skin Scrubbers چیست؟ این دستگاه‌های نوآورانه چگونه کار می‌کنند و چه اثراتی بر پوست دارند؟

آنچه قبل از استفاده از اسکرابر صورت باید بدانید

نحوه استفاده از اسکرابر پوست چگونه است؟

فواید Skin Scrubbers

در این بخش به بررسی اجمالی از فناوری Skin Scrubbers می‌پردازیم.

راهنمای کاربردی برای استفاده از اتو صورت

Skin Scrubbers چیست؟

اسکرابر صورت، دستگاهی است که از امواج صوتی که با لرزشی آرام همراه است، استفاده می کند تا تمام آلودگی ها و سموم مزاحم و سلول های مرده ی منافذ را از روی پوستتان حذف کند و از بین ببرد. در واقع با شل کردن مواد زائد و سلول های مرده از طریق امواج صوتی، همه آن ها را به سمت بیرون می برد و به راحتی آن ها را از میان می برد. استفاده از Skin Scrubbers می‌تواند یک تغییر مثبت و قابل توجه در پوست شما ایجاد کند.

آنچه قبل از استفاده از اسکرابر صورت باید بدانید

قبل از اقدام به اولین درمان با اسکرابر پاک‌کننده منافذ فرکانس فوق‌الصوتی، حائز اهمیت است که اطمینان حاصل کنید که از آن به‌صورت ایمن استفاده می‌کنید. همانند اسکراب یا ماسک اسکراب‌کننده، این دستگاه‌های تمیزکننده باید با احتیاط استفاده شوند، با شروع از یک بار در هفته و تدریجاً افزایش یافتن تا دو تا سه بار در هفته، به توجه به حساسیت پوست شما. مصرف زیاد این ابزارهای حرفه‌ای می‌تواند به التهاب و ضخیم شدن پوست منجر شود که در نتیجه ممکن است شرایط مراقبت از پوست مانند جوش، خشکی و رزاسیا را تشدید کند.

راهنمای کامل برای پاکسازی عمیق و بهبود زیبایی پوست

بنابراین، اطمینان حاصل کنید که با پوست خود ملایم باشید و به واکنش آن به دقت توجه کنید. از آنجا که این اسکرابر های پوست، به پوست فشرده می‌شوند و از موج‌های فرکانس بالا استفاده می‌کنند، متخصصان توصیه می‌کنند که پوست خود را با یک روغن یا ژل صورت برای پیشگیری از شوک‌های الکتریکی حتماً آماده کنید.

نحوه استفاده از اسکرابر پوست چگونه است؟

1. ابتدا پوست را خیس کنید، زیرا دستگاه بر روی پوست خشک کار نمی‌کند.

2. دستگاه را با فشار نرم و آهسته در امتداد پوست حرکت دهید و به جهت بالا بکشید.

3. با یک مرطوب‌کننده خوب و سایر محصولات مراقبت از پوست که به طور منظم استفاده می‌کنید، پوست خود را مرطوب کنید.

4. بعد از استفاده از دستگاه، فراموش نکنید آن را تمیز کنید.

اگر اسکرابر را صرفاً برای حذف جوش‌های سیاه استفاده می‌کنید، به‌خاطر داشته باشید که هر چه کندتر حرکت کنید، اثرات آن مؤثرتر و عمیق‌تر خواهد بود.

از اسکرابر فرکانس فوق‌الصوت بیش از دو بار در هفته استفاده نکنید، زیرا این ممکن است بیش از حد آسیب بزند. با دو بار در هفته شروع کنید و نظارت کنید که پوست شما چگونه واکنش نشان می‌دهد.

لایه بردار

استفاده از Skin Scrubbers چه فوایدی برای پوست شما به همراه دارد؟

پاکسازی عمیق منافذ پوست

حذف سلول‌های مرده

افزایش جذب محصولات مراقبتی پوست

ایجاد لطافت و درخشندگی

اتو صورت

استفاده بهینه از Skin Scrubbers

دکتر پورتلا: این دستگاه‌ها به طور معمول یک سر نسبتاً کوچک و صاف از جنس فلز را در انتهای دسته دارند – که به آن‌ها نام ‘اسپاتول’ داده شده است. وقتی روشن شوند، ارتعاشات فرکانس فوق‌الصوت کوچکی تولید می‌کنند که به نفوذ مواد در منافذ پوست شما کمک می‌کند. شما به آرامی سر صاف را روی پوست فشار داده و حرکت می‌دهید تا تخلیه چربی و مواد دیگر از منافذ پوست شما صورت گیرد.”

به هر حال، دکتر پورتلا توضیح می‌دهد که اسپاتول‌های پوست فرکانس فوق‌الصوت برای همه انواع پوست مناسب نیستند. “اگر پوست شما بسیار نازک و حساس بوده و به سهولت کبود می‌شوید، ممکن است کمی تحریک‌آور باشد. بهترین افراد متقاضی، کسانی هستند که پوست چرب و مستعد جوش هستند و به طور معمول با حساسیت پوست روبرو نمی‌شوند.

دکتر پوست

نکاتی برای استفاده از اتو صورت:

متخصصی از لاس وگاس توصیه می‌کند که اتو صورت را با یک روتین روزانه(کرم مراقبت از پوست) استفاده کنید. “شما می‌توانید با استفاده از اتو صورت به همراه محصولات مراقبت از پوست خود در خانه، فواید و نتایج بلندمدت‌تری ببینید”

او می‌گوید: همیشه از اتو صورت خود روی پوست مرطوب استفاده کنید و به سمت بالا و برون حرکت کنید.

پس از هر بار استفاده دستگاه را ضدعفونی کنید تا از گسترش باکتری ها جلوگیری کنید.

خشکی پوست

خشکی بیش از حد پوست می تواند به مرور زمان منجر به لایه برداری و پوسته پوسته شدن پوست شود. همچنین می تواند به سلول های پوست آسیب برساند، باعث مشکلات پوستی شدید مانند تاول شود و همچنین بر رشد سلول های جدید پوست تأثیر بگذارد.

اسکرابر پوست یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن خشکی پوست است. خشکی و پوسته پوسته شدن پوست را بدون آسیب رساندن به سد پوستی، از بین می برد. امواج ارتعاشی اسکرابر اولتراسونیک، سلول های مرده پوست را از بین می برد و به تجدید سلول کمک می کند.

درمان خشکی پوست

از جوش سر سیاه و سر سفید جلوگیری می کند

جوش‌های سرسیاه و سرسفید به دلیل سلول‌های مرده پوست، کثیفی و تولید چربی اضافی ایجاد می‌شوند و از بین بردن آنها می‌تواند یک کار دردناک و چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر از هر ابزاری استفاده می‌کنید.

اسکرابر پوست ابزار ملایمی است که به طور قابل توجهی به حذف و جلوگیری از جوش های سر سیاه و سرسفید کمک می کند. به آرامی پوست را لایه برداری می کند و منافذ را پاک می کند و عوامل ایجاد جوش سر سیاه را از بین می برد. بر خلاف سایر ابزارهای دردناک، اسکرابرها ملایم هستند و به پوست آسیب نمی‌رسانند.

راهنمای کامل برای پاکسازی عمیق و بهبود زیبایی پوست
جذب را افزایش می دهد

از آنجایی که ابزار لایه بردار کثیفی ها و مواد زائد را حذف می کند و منافذ را باز می کند، این امر باعث می شود پوست به راحتی محصولات مراقبت از پوست را جذب کند و به طور موثر عمل کند. بدون لایه برداری از پوست، محصولاتی مانند سرم ها و مرطوب کننده ها هیچ فایده ای ندارند، زیرا به داخل پوست نفوذ نمی کنند.

جلوگیری از بروز آکنه

ارتعاشات این ابزار جریان لنفاوی را تنظیم می‌کنند و به از بین بردن سموم زیرین پوست کمک می‌کنند. این ابزار باکتری‌ها و جرم‌هایی که باعث جوش می شوند را از بین می برد و جلوی بازگشت آن‌ها را می‌گیرد.

راهنمای کاربردی برای استفاده از اتو صورت

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها